Annons

”Mina kostnader för elen har halverats”

Birgitta Henricson är en av Kundkrafts alla nöjda kunder. Hon bor i en lägenhet med låg energiförbrukning, men kan sedan hon gick med se en stor skillnad på elräkningen.

Birgitta Henricson har varit med i Kundkraft länge och tycker det fungerar bra. Det hon gillar med deras tjänst är att hon själv slipper förhandla om elpriset och dessutom får pengar över till annat.

– Det är så skönt med Kundkraft, säger Birgitta. Jag slipper hålla koll på elpriset och leta upp det billigaste avtalet eftersom jag alltid får ett bra avtal via Kundkraft

Sänkte sina kostnader

Birgitta bor själv i en lägenhet med relativt låg elförbrukning. Trots det märker hon skillnad på vad hon betalar för elen.

– Jag har räknat ut att jag sparar minst 2000 kr per år på Kundkraft, menar Birgitta. Tidigare fick jag höga räkningar och elen var en ganska stor utgift, men sedan jag gick med i Kundkraft betalar jag betydligt mindre. Jag upplever att mina kostnader för elförbrukningen har halverats.

Ju fler desto bättre

Från början var Birgitta kritisk till Kundkrafts konceptet, men har nu ändrat sin uppfattning.

– Jag såg en tv-reklam på tv och var först lite skeptisk. Men nu har jag varit med i många år och kan intyga att det funkar, säger hon. Jag tycker fler borde gå med i Kundkraft. Då skulle vi bli en betydande kraft mot de stora elbolagen som tjänar alldeles för mycket på oss vanliga medborgare.

– För mig som pensionär betyder varje krona jag sparar mycket för att få vardagen att gå runt.

EXTERN LÄNK

Låt Kundkraft hitta bästa avtalet för dig – klicka här!

Annons: Detta är ett annonsinnehåll från vår partner. Texten är alltså ej skriven av Aftonbladets redaktion.

Publisert:

Följ ämnen i artikeln